Det blir lettere og mer overskuelig å booke billetter og få rabatt via SAS’ nye program, ”SAS For Business” for små og mellomstore bedrifter (SMB). Programmet lanseres 1. juni og er med til å lette reiseopplevelsen helt fra billetten blir booket.
– Vi vet at tid er en viktig faktor for våre kunder. Derfor lanserer vi SAS For Business, som sparer tid for kundene og gir dem en overskuelig opplevelse og en rabattavtale som de vil se virkning av med det samme, sier salgssjef Thomas Reinsborg.
I dag har SMB-kundene programmet SAS Credits, hvor man opptjener SAS credits som senere kan anvendes til kjøp av nye flybilletter. Nå blir rabatten for eksempel gitt med det samme. Rabatten avhenger av virksomhetens firmaavtale og også om man velger å fly GO, Plus eller Business.
– Vi har i en lengre periode vært i dialog med våre SMB-virksomheter om vårt program for dem. For dem er det viktig at programmet blir enklere og lettere å forstå og administrere. Det har vi lyttet til, sier Thomas Reinsborg.
Det nye programmet er målrettet SMB-virksomhetene, som i øyeblikket teller 64 000 firmakunder.
Siste dag for å tjene SAS Credits vil være 30. juni, og utestående SAS credits skal brukes før 31. desember 2018, men man kan fly i 2019.