Den sammenfaller også med en sniklansering av SAS’ oppdaterte visuelle identitet, som etter planen rulles ut i løpet av våren 2025.
– Det siste året har vært preget av endring og fornyelse for SAS, der vi blant annet har sluttet oss til SkyTeam-alliansen samt utvidet nettverket vårt med en rekke nye destinasjoner. For kundene våre betyr dette flere valgmuligheter og bedre tilgang til ulike reisemål. Med kampanjen ønsker vi å minne om at uansett hvor du skal i Skandinavia, tar SAS deg dit, sier Johanna Gustafsson, merkevareansvarlig i SAS.
Kampanjen har en SAS-kabinansatt i hovedrollen, som guider oss gjennom ulike destinasjoner og opplevelser på tvers av Skandinavia – fra storslått natur og konserter til forretningsreiser og hverdagsøyeblikk – alt gjort mulig takket være SAS.
– Vi ønsker å understreke at vi virkelig er det navnet vårt tilsier. Vi er Skandinavias flyselskap, som tilbyr fantastiske destinasjoner i vår region, samtidig som vi er en del av folks hverdag – enten det er en forretningsreise eller henting i barnehagen, sier Linn Sundqvist, Art Director i SAS.
Kampanjen er utviklet av SAS’ kreative inhouse-team og profileres i Danmark, Norge og Sverige gjennom våren på TV, utendørs og i digitale kanaler.
Se filmen her: https://youtu.be/WwMrljR47aQ