Airngo ble lansert i starten av september. Her skal kunder kunne bestille flyreiser, hotell og leiebiler. Konseptet går ut på at bestillingen skal gå raskt, det skal være enkelt, trygt – og ikke minst billig.
Selskapet hevder å ha funnet en velfungerende modell for sitt online-salg i Norge, Sverige, Danmark og Finland, som de nå altså ønsker å lansere i Tyskland.
– Vi har hatt en stabil og høy vekst i våre eksisterende online-markeder, og er nå modne for å vokse geografisk, sier salgssjef online i Ticket, Pelle Svensson.
Under utviklingen av det nye nettstedet Airngo har Ticket gått ut ifra sine eksisterende nettsider for å få med alle erfaringer og optimaliseringer gjort under utviklingen av disse sidene. Målet har vært å gjøre det så enkelt og praktisk som mulig for at kunden raskt kan finne det de søker etter, og deretter gjennomføre en bestilling – uansett om det er en pakkereise eller bare en hotellovernatting.
– I utformingen av Airngo har vi hele tiden gått ut fra kundenes preferanser og adferd når det gjelder å bestille reiser online, forklarer Svensson, som er svært fornøyd med resultatet
Trending
- Bare fire uker igjen: Grand Travel Awards 2026 nærmer seg.
- Georgia satser på Norden
- Which? anklager lavprisflyselskaper for misvisende priser på håndbagasje
- Norge som reisemål mister verdier: reiselivsbransjen svarer på PWC-rapport
- NBTA presenterte nytt innholdssamarbeid med Travel News
- Aer Lingus starter flyvninger mellom Dublin og Oslo
- Økning i norsk turisme til Frankrike
- Avinor melder om fortsatt vekst – våre naboer gjør det bedre
