Hvert år bestiller og reiser mer enn fire millioner passasjerer med Color Lines skip til Sverige, Tyskland og Danmark. Nå skal nytt teknologisk system gjøre det lettere for selskapet å ta hånd om kundene.
– Color Lines mål er at kunden skal få en topp ferie fra A til Å når de reiser med oss. Filosofien bak det nye kommunikasjonskonseptet er at jo mer vi kan hjelpe kunden med tilrettelegging før og under en reise, desto hyggeligere og mer vellykket ferie får de, Frank Christensen, kundekonseptsjef i Color Line i en pressemelding.
Det nye systemet gjør det mulig for Color Line å gi kunden nøyaktig den informasjonen de ønsker om for eksempel hotell, arrangement, aktiviteter og attraksjoner ved ulike reisemål. Reisetips og råd blir basert på den enkelte kundens personlige behov og preferanser.
– Prosessen med å finne frem til selve innholdet i løsningen, altså de beste og mest relevante reisetipsene, er allerede i gang. Color Line har tro på at kundene vil ha stor glede og nytte av mer relevant informasjon til riktig tid, og ser frem til lanseringen, sier Christensen videre.