Denne uken åpnet dørene til Radisson Hotel Haugesund, drevet av CIC Hospitality. Det er et totalrenovert hotell ved kysten med utsikt over Nordsjøen. Med moderne skandinavisk design, spa-anlegg og en flott beliggenhet, er målet å bli det mest attraktive valget for både forretningsreisende og fritidsgjester i regionen.
Hotellet ligger kun noen minutters gange fra Skaregata shoppingdistrikt og det livlige havneområdet Smedasundet, kun et steinkast fra alle lokale spisesteder, kulturattraksjoner og historiske severdigheter som Nordvegen Historiesenter.
Hotellet tilbyr 123 rom og suiter, hvorav nærmere 90 % har private balkonger og over halvparten har sjøutsikt. Hotellets arkitektur og interiør er lyst og moderne, utformet for å fremheve den omkringliggende naturen.
Etter fem år med omfattende renovering og rebranding, inkluderer hotellets fasiliteter nå renoverte gjesterom, en restaurant som serverer sesongbaserte retter basert på lokale råvarer, en lobbybar, nybygget treningsrom og gratis parkering for boende gjester.
Hotellet er rebrandet til Radisson-merkevaren som er Radisson Hotel Groups nye upscale-brand i EMEA.
– Vi er stolte av å bringe Radisson-merkevaren til Haugesund, en destinasjon kjent for sin rike vikingarv, kystsjarm og økende regionale betydning, sier Øyvind Bøhm Frisak, kommersiell direktør i CIC Hospitality.
– Hotellet gjenspeiler vår forpliktelse til kvalitet, moderne komfort og gjennomtenkt service i en av Norges vakreste regioner.


