Norwegian Reward vant den gjeve prisen «Beste nykommer» under årets Freddie Awards. Lojalitetsprogrammet kom også på andre plass i kategorien «Årets beste lojalitetsprogram – Europa og Afrika», bak KLM/Air France, men foran både Lufthansa og SAS.
– Det er fantastisk at lojale passasjerer verden over har kåret Norwegian Reward til det nest beste lojalitetsprogrammet i Europa og Afrika, samt beste nykommer. Freddie Awards er en viktig internasjonal bransjekåring og vi ser på dette som en bekreftelse på at Norwegian Reward er et godt tilbud til alle, uavhengig av hvor mye man reiser. Nesten én av seks Norwegian-passasjerer er nå medlem, og vi vil fortsette å utvikle nye produkter og tjenester som skal komme våre lojale passasjerer til gode, sier sjef for Norwegian Reward Brede Huser.
Norwegian Reward har nå nådd mer enn fire millioner medlemmer, fordelt på vel en fjerdedel nordmenn mens de øvrige kommer fra Norwegians internasjonale rutenett. I 2015 lanserte Norwegian Reward en rekke nye kundefordeler, noe som i følge selskapet har gjort fordelsprogrammet enda mer fleksibelt for medlemmene. Hver gang medlemmer flyr eller bestiller hotell eller leiebil med utvalgte leverandører tjener de CashPoints. Disse kan brukes til å bestille nye flybilletter med en gang – helt uten restriksjoner.