Tidene og markedsforhold endrer seg, sier Anfindsen og peker på at navnet Nordmanns-Reiser sier lite om de reisemål bedriften kan tilby.
Med merkenavn som bedre betegner produkter og reisemål, mener Anfindsen det vil bli lettere for kundene å finne frem til de reisetypene og destinasjonen som selskapet tilbyr.
Som en stor aktør på reiser til Amerika fra Alaska og Canada i nord til Argentina i sør vil selskapet satse sterkere på reiser til dette kontinentet og har utvidet produktene til også å inkludere flere aktive reiser som sykling, ranchferie, skiferie og multisport aktiviteter – alt skreddersydd etter kundens ønsker.
I Sør-Amerika er Peru og Ecuador med Galapagos det mest populære, men Argentina, Chile og Brasil er også viktige reisemål.
Anfindsen sier videre at dagens reisende ofte har opplevd mange reisemål og ser etter nyheter fjernt og nært. Cruise-reisende beveger seg østover og Asiacruise ser ut til å være det som vil bli de mest populære. De mange flyrutene østover gjør også at Asia er svært tilgjengelig for alle.
Nye websider og facebooksider for cruisereiser.no publiseres i løpet av kort tid og på Reiselivsmessen i Oslo 13 – 15. januar og i Bergen 28. januar vil selskapet være til stede og profilere sine nye merkenavn.
Selskapet har kontor i både Oslo og Bergen.