Maja Granberg kommer rett fra rollen som Global Marketing Manager hos Absolut Vodka.
Comfort Hotel er inne i en intensiv fase der eksisterende hoteller bygges om. Samtidig åpnes flere nye hotell. Strategien er å vokse betydelig i det nordiske markedet og etablere seg som Skandinavias ledende budsjettkjede. For å lykkes i sitt mål har hotellkjeden etablert en ny stilling: Head of Concept & Marketing. Etter en grundig rekrutteringsprosess som involverer et rekordhøyt antall kvalifiserte søkere gikk stillingen til Maja Granberg.
– Vi har både renovering av eksisterende hotell og nyåpninger i pipen, og bygger nå en solid plattform som alle våre hotell kan stå på. Plattformen skal bidra til utvikling, forandring og forbedring med fokus på stolte team, fornøyde gjester og produkter som skiller seg ut. Maja vil være en nøkkelperson i arbeidet og jeg vet at hennes erfaring rundt konsept- og merkevareutvikling, hennes glød for å skape og implementere konsept og ikke minst hennes varme og sterke personlighet kommer til å gi Comfort Hotel den energiboost og kompetanse som vi trenger, sier Comfort Hotels nordiske kjededirektør, Anna Spjuth.
Maja Granberg kommer rett fra stillingen som Global Marketing Manager hos Absolut Vodka. Før det var hun ansatt hos Oddka som Global Brand Manager. Maja har en Master fra Stockholms Universitet innen Økonomi og Markedsføring.
– Jeg er så glad for å være en del av Comfort og er virkelig gira over mulighetene jeg nå får til å skape nye konsept og miljøer som gir våre gjester fantastisk fine hotellopplevelser. Jeg tror at vi har mulighet til å oppnå noe veldig bra med merkevaren og det er en glede å få lov til å være med på reisen. At jeg i tillegg har havnet i et team der vi har det utrolig gøy sammen samtidig som det finnes masse kompetanse og kreativitet er selvfølgelig en bonus, sier Maja Granberg.
Med Norden og Baltikum som sitt arbeidsområde vil Maja Granberg ha sin base på Nordic Choice Hotels hovedkontor i Oslo og Stockholm.
Maja tiltrådte sin stilling i begynnelsen av januar.