– I MediaCom Beyond Advertising skal jeg jobbe med noen av landets største og dyktigste annonsører, sier Larsen-Vonstett, som etter hvert har opparbeidet seg lang fartstid i reisebransjen.
Siste arbeidsgiver var Ving, og i flere år forut for det var hun i Star Tour – nå TUI.
– Både i Ving og Star Tour har jeg vært heldig å jobbe med rause og dyktige markedsdirektører, som har involvert meg i markedsføringen, sier Larsen-Vonstett, som fortsetter:
– Veldig ofte sitter dessverre PR-menneskene langt fra markedsavdelingene. Da er det vanskelig å skape en rød tråd i budskapene som skal ut.
Det siste året har Larsen-Vonstett vært sterkt involvert i Vings satsning på innholdsmarkedsføring, og den kunnskapen blir viktig for henne å ta med videre til MediaCom.
MediaCom Beyond Advertising lager innhold til sosiale medier som Snapchat, Facebook og Instagram for kundene sine, men jobber også med å hjelpe dem med å bruke egne og fortjente medier som en del av en helhetlig markedsstrategi.
– Og det er her jeg kommer inn, forklarer Larsen-Vonstett, som skal jobbe med strategisk innhold for kunder som TINE, Audi, Gilde Flytoget, Nespresso og Sony.
Det er imidlertid ikke med lett hjerte Larsen-Vonstett nå forlater en bransje hun har vært så sterkt knyttet til.
– Jeg har hatt verdens beste jobb, i den morsomste bransjen med de beste kollegaene, og har blitt kjent med utrolig mange flotte mennesker i disse årene, sier hun.
Samtidig ser hun fremover.
– Nå er det mye som er i endring. Veldig mange medier har lagt ned sine reiselivsredaksjoner. PR-jobben er i utvikling, og vi ser at det blir stadig mer avgjørende å klare å skape og ikke minst distribuere eget innhold. Her har jeg fått lov til å hjelpe Ving et godt stykke på vei, og nå gleder jeg meg til å jobbe utelukkende med innholdsrådgivning for mange nye, morsomme kunder i et sterkt faglig miljø, avslutter Elisabeth Larsen-Vonstett.