Den globale forretningsreiseappen lærer seg den enkeltes reisemønster og preferanser, varsler deg om det som er viktig underveis, og gir en oversikt over servicetilbudet på alle flyvninger.
– Dette er en svært innholdsrik og brukervennlig reiseapp, som viser verdien av å være del av et globalt selskap som har kompetanse og ressurser til å utvikle den råeste teknologien i markedet, sier Rune Feltman, Nordensjef i VIA Egencia.
Fungerer likt i hele verden
Egencia er nå den første globale forretningsreisebyråkjeden som lager sin egen app med mulighet for bestilling av flyreiser over hele verden. Appen har unike funksjoner for personlig tilpasning, noe som gir en raskere og mer relevant opplevelse. Egencias reisende kan gjennomføre bestillinger i en brukervennlig forretningsreiseapp som fungerer likt i alle land, og som har rom for både individuelle preferanser og bedriftens reisepolicy.
– I tillegg til å bestille hotell og flyreiser over hele verden, får du med Egencia TripNavigator en samlet oversikt over blant annet benplassen, mat- og underholdningstilbud og andre fasiliteter på de aktuelle flyvningene. Integrasjonen med Routehappy gir den reisende unik og relevant informasjon, sier Feltman.
Skreddersydde opplevelser
Denne siste utviklingen er en av en rekke nyvinninger utviklet for å innfri dagens krav til rask, enkel og mobil reisebestilling. En studie nylig utført av Criteo, et ledende firma innen digital markedsføring, viser at andelen bestillinger på mobil ble nesten doblet mellom Q2 2014 og Q2 2015, med en økning fra 12 prosent til 23 prosent på verdensbasis.
– Expedia®s undersøkelser viser at reisende utfører gjennomsnittlig 48 søk før de finner den flyreisen de leter etter[ii]. For frekvente reisende kan dette bety at svært mye verdifull tid forsvinner i reiseplanlegging. For å unngå dette, samt møte forbrukernes forventninger til en stadig mer personlig brukeropplevelse, benytter Egencia integrert teknologi på tvers av kanaler for å skape en raskere søkeprosess. Egencias mobile løsning for bestilling av flyreiser er unik i måten den skreddersyr opplevelsen for den enkelte reisende, sier Feltman.
Personlig
Egencias visjon for personlig tilpasning er vevd inn i utformingen av den mobile bestillingsopplevelsen. Ved hjelp av integrert teknologi bruker Egencia informasjon om profilen og tidligere bruk i alle kanaler, online og via konsulent, og kan dermed forhåndsutfylle søkekriterier.
– Brukere som reiser ofte vil kunne spare tid ved å slippe å legge inn data hver gang de foretar den samme reisen. Slik informasjon kan inkludere gjentagende reiser eller nylig benyttede søkekriterier innen destinasjoner, flyplasser, kabinklasser eller betalingspreferanser. Bedriftens reisepolicy og avtalepriser er også inkludert i denne dataintegreringen, sier Rune Feltman.