Flyselskapet har gjort seg fortjent til den lite hyggelige tittelen etter at konsernet har vært i 90 streiker med ansatte i Skandinavia de siste ti årene. Bookingavdelingen til SAS Sverige ble nedringt av fortvilede svensker igår. Flyselskapet måtte kalle inn ekstrapersonell som i tillegg jobbet overtid for å klare av telefonstormen. Med den overhengende streikefaren fikk passasjerer på de svenske innenlandsrutene tilbud om å booke om sine billetter, men ingen løfter om pengene tilbake. Også hos konkurrentene til SAS var det høy temperatur. Blant annet hos FlyNordic var ledelsen travelt opptatt med å sette inn ekstrafly på sine svenske ruter.
Trending
- Bare fire uker igjen: Grand Travel Awards 2026 nærmer seg.
- Georgia satser på Norden
- Which? anklager lavprisflyselskaper for misvisende priser på håndbagasje
- Norge som reisemål mister verdier: reiselivsbransjen svarer på PWC-rapport
- NBTA presenterte nytt innholdssamarbeid med Travel News
- Aer Lingus starter flyvninger mellom Dublin og Oslo
- Økning i norsk turisme til Frankrike
- Avinor melder om fortsatt vekst – våre naboer gjør det bedre