Dette var statssekretærens hovedbudskap da Nærings- og handelsdepartementet og Innovasjon Norge i samarbeid med reiselivsnæringen hadde avspark sitt eget «kick-off» for markedsføringen av Norge som turistland i 2007.
– Jeg oppfordrer reiselivsnæringen til å delta mer aktivt i markedsføringen av Norge. Bare da kan vi forsvare pengebruken, sa Yrvin i sitt foredrag på Oslo Plaza onsdag.
Innovasjon Norge har allerede startet sin vintersatsing og skal i den forbindelse bruke om lag 30 millioner kroner i samarbeid med reiselivsorganisasjonene på markedsføring av Norge som ferieland, skriver NTB.
Trending
- Ving gjør comeback på TravelXpo
- Når AI blir hotellnæringens nye portvokter
- SAS Holidays – hva sier bransjen
- København lanserer global belønningsordning for bærekraftig turisme
- Peer Gynt Tours: Derfor deltar vi på TravelMatch i januar
- TAP Air Portugal innfører Premium Economy
- Oman’s wadier – unike fotturer og naturopplevelser
- November-fall for Widerøe