SAS Braathens rapporterer om en regularitet på 96,5 prosent i første halvår i år, mot 98,4 prosent samme periode i fjor. Selskapet hadde i årets seks første måneder 62 292 avganger i sitt rutenett. Kanselleringene berørte mellom 150 000 og 200 000 reisende, skriver Finansavisen.
– Vårt regularitetsmål er 99 prosent, og når vi ikke klarer dette målet, er vi ikke fornøyd. Uten konflikten med pilotene og de kabinansatte ville vi imidlertid ligget på en regularitet på mellom 98,2 og 98,3 prosent, sier kommunikasjonsdirektør Cathrine Foss Stene i SAS Braathens.
Trending
- Peer Gynt Tours: Derfor deltar vi på TravelMatch i januar
- TAP Air Portugal innfører Premium Economy
- Oman’s wadier – unike fotturer og naturopplevelser
- November-fall for Widerøe
- Bare fem uker igjen: Grand Travel Awards 2026 nærmer seg.
- Eivind Roald: kommersiell finjustering, teknologisk løft og tydeligere kundefokus i Norse
- Smuglansering av SAS Holidays
- Virkes reaksjoner på budsjettforliket