Det Dubai-baserte selskapet fikk blant annet prisen for ’Best Overall Passenger Experience’ og ’Best in Region: Middle East’ – for sjette året på rad.
Emirates fikk heder både for produktene, tjenestene og menneskene om bord i flyene, med ’Best In-Flight Entertainment User Interface’, ’Best In-Flight Connectivity and Communications’, ’Best Cabin Ambience’, ’Best Food and Beverage’ og ’Best Ground Experience’.
– Å få en slik tilbakemelding fra passasjerene er den hyggeligste formen for anerkjennelse vi kan få. Passasjerene skal ha den beste reiseopplevelsen med oss, og det prøver vi å tenke på i alle avdelinger, fra bakkepersonalet og kabinbesetningen til alle menneskene som jobber bak kulissene, uttaler Terje Grue, norgessjef for Emirates.
APEX inviterer hvert år reisende fra verden rundt til å rangere deres siste flyopplevelser. Passasjerer fra over 200 land stemte på deres favorittselskaper, og stemmesankingen varte i to måneder, fra mai til og med juni i år.
Disse prisene vant Emirates:
Best Overall Passenger Experience
Best in Region: Middle East
Best Food & Beverage
Best IFE User Interface category
Best Inflight Connectivity & Communications
Best Cabin Ambience
Best Ground Experience