SAS ser nå på mulige tiltak for å demme opp forsinkelsene. Et av tiltakene skal være å gi en person ansvar for en avgang, skriver E24.no Et annet skal være utbetalinger av bonus til ansatte som sørger for å få fly av gårde i tide. Litt av skylden for forsinkelsene hadde snøstormen i København i februar. Da måtte 400 avganger kanselleres. -Selv justert for snøstormen er dette beklagelige punktlighetstall, sier Sture Stølen, sjef for Investor relations i SAS.
Trending
- Bare fire uker igjen: Grand Travel Awards 2026 nærmer seg.
- Georgia satser på Norden
- Which? anklager lavprisflyselskaper for misvisende priser på håndbagasje
- Norge som reisemål mister verdier: reiselivsbransjen svarer på PWC-rapport
- NBTA presenterte nytt innholdssamarbeid med Travel News
- Aer Lingus starter flyvninger mellom Dublin og Oslo
- Økning i norsk turisme til Frankrike
- Avinor melder om fortsatt vekst – våre naboer gjør det bedre