Rederiets salg er 35 prosent høyere nå enn på tilsvarende tidspunkt i 2006, og aldri før har så mange avganger vært fulltegnet så tidlig som i år.
– Vi ser med stor tilfredshet at den positive utviklingen fortsetter. Snuoperasjonen som ble gjennomført i fjor ga 40 prosents vekst i passasjertallet og førte oss fra minus 55 millioner danske kroner i 2005 til pluss halvannen million i fjor. Det ser helt klart ut for at Smyril Line nå etablerer seg trygt på plussiden i regnskapssammenheng, sier selskapets Norges-sjef Knut Seime i en pressemelding.
Cruisetilbudet med to dager på Island og to halve på Færøyene dominerer den norske trafikken med Smyril Line for våren og høsten. Selv om flere flyruter har økt konkurransen til Island, så har sommersalget for selskapet ikke blitt redusert.
Fra 26. juni kan reisende med Smyril Line også reise til Scrabster lengst nord i Skottland.
Trending
- Peer Gynt Tours: Derfor deltar vi på TravelMatch i januar
- TAP Air Portugal innfører Premium Economy
- Oman’s wadier – unike fotturer og naturopplevelser
- November-fall for Widerøe
- Bare fem uker igjen: Grand Travel Awards 2026 nærmer seg.
- Eivind Roald: kommersiell finjustering, teknologisk løft og tydeligere kundefokus i Norse
- Smuglansering av SAS Holidays
- Virkes reaksjoner på budsjettforliket