Fra 1.februar vil alle samarbeidspartnere som benytter Amadeus få tilgang til Emirates’ innhold uten ekstra prispåslag og kostnader.
Den nye avtalen medfører også at Emirates NDC-innhold (New Distribution Capability) vil bli integrert i Amadeus Travel Platform, og dermed tilgjengelig for alle reisebyråer, i løpet av 2022.
– Vi er glade for å fornye vårt partnerskap med Amadeus. Dette er ytterligere et steg fremover i vårt mål om å gi våre handelspartnere muligheten til å levere enda bedre kundeopplevelser. I dagens situasjon, og særlig når bransjen er i ferd med å gjenoppbygges etter pandemien, vil alle parter i reiseservicekjeden dra nytte av fleksible samarbeidsmodeller, flere måter å få tilgang til dynamisk innhold på og muligheten til å tilby differensierte produkter og tjenester, sier Adnan Kazim, Emirates’ Chief Commercial Officer.
– Denne avtalefornyelsen er en viktig milepæl i vår distribusjonsstrategi og pågående kundereise. Med den nye avtalen med Emirates kickstarter vi 2022 og bygger videre på det momentum som er bygget opp over flere år for å støtte moderne reisehandel. Det understreker også vårt løfte om å fortsette å tilby reiseinnhold i stadig større målestokk via Amadeus Travel Platform, verden over, tilføyer Decius Valmorbida, President, Travel, Amadeus.
For å imøtekomme dagens dynamiske reisemarked, tar Emirates mål av seg til å tilby sine handelspartnere ulike tilknytningsmuligheter og differensierte produkter gjennom ulike kanaler, inklusive sin egen NDC-aktiverte direktekoblede plattform, Emirates Gateway.