Mandatet omfatter representasjon i fem nøkkelmarkeder: Tyskland, Polen, Frankrike, Sverige og Norge. AVIAREPS vil arbeide tett med GNTA for å styrke Georgias posisjon som en attraktiv og mangfoldig reisedestinasjon, gjennom strategisk kommunikasjon, mediearbeid, partnerskap og kampanjer rettet mot både bransje og forbrukere.
For å støtte GNTA i å øke turismen og styrke Georgias posisjon som en «must-visit»-destinasjon, vil AVIAREPS’ lokale ekspertteam utvikle og gjennomføre skreddersydde PR- og markedsføringsstrategier tilpasset hvert enkelt marked. Med et solid nettverk og langvarige relasjoner til ledende turoperatører, reisebyråer og mediepartnere i regionene, vil AVIAREPS spille en nøkkelrolle i å sikre målrettede og resultatorienterte aktiviteter. Dette inkluderer medieplasseringer, organisering av presseturer og samarbeid med relevante influensere for å maksimere synligheten av Georgia som reisemål.
Georgia, som ligger i skjæringspunktet mellom Europa og Asia, er et spennende og raskt voksende reisemål. Landet kjennetegnes av et imponerende fjellandskap, flere steder på UNESCOs verdensarvliste, den pulserende hovedstaden Tbilisi, historiske vintradisjoner og varm gjestfrihet. Fra de majestetiske toppene i Kaukasus til den solrike Svartehavskysten tilbyr Georgia en unik kombinasjon av naturopplevelser, rik kulturarv og kulinariske høydepunkter – perfekt for både fritidsreisende og de som søker luksus. For mer informasjon om reisemålet, besøk Georgia Travel.
– Vi er veldig stolte over å innlede samarbeidet med GNTA og ser frem til å starte oppdraget vårt. AVIAREPs lokale team i Sverige og Norge vil jobbe strategisk for å styrke Georgias posisjon som reisemål i de respektive markedene. Vi ønsker reiselivsaktører velkommen til å ta kontakt med oss for å markedsføre Georgia – et attraktivt og voksende reisemål i Europa og Kaukasus, sier Tapani Kauhanen, General Manager for AVIAREPS i Norden.
– Med vår solide ekspertise og lokale spesialister i hvert marked er vi stolte over å representere GNTA og fremheve Georgias levende kultur, rike historie og naturskjønnhet i europeiske reisendes bevissthet. Våre markedsføringseksperter har ikke bare omfattende kunnskap om medie- og reiselivsbransjen, men har også sterke lokale relasjoner som vil bidra til å øke Georgias synlighet i Europas viktigste markeder, sier Thomas Drechsler, COO Tourism i AVIAREPS.
