Hvert år har World Travel Awards en «Grand Tour», en serie med regionale gallaseremonier for å anerkjenne de beste på hvert kontinent. Seieren betyr mye for Hertz i Norge.
– Dette er selvsagt en stor anerkjennelse for Hertz både internasjonalt og her i Norge. Det viser at vi har et svært godt konsept og medarbeidere som leverer kvalitet til kundene hver eneste dag, sier Trygve Simonsen, adm. direktør for Hertz i Norge, mål om videre vekst.
– Vi er den største leiebilaktøren i det norske markedet, men vi jobber for å ta ytterligere markedsandeler. Vi skal vokse i bedriftsmarkedet, i turistmarkedet og gjennom reisebyråene og andre samarbeidspartnere, sier Simonsen.
Mobilitet og nye leiekonsepter
I tillegg til god tilgjengelighet og brukervennlige tekniske løsninger, er fremtidens mobiltetsmarked et viktig satsningsområde for Hertz i Norge.
– Vi satser knallhardt på tilgjengelighet og ny brukervennlig teknologi. I tillegg jobber vi med nye mobilitetskonsepter i sentrum av de største byene slik at folk som bor sentralt ikke har behov for å eie egen bil, sier Trygve Simonsen i Hertz Bilutleie.