Etter å ha blitt kåret Årets Eventbyrå i kategorien for selskaper under 50 millioner, sikter Motel Agency nå mot toppkategorien. Selskapet forsterker laget med to prosjektledere fra The Key og Let’s Play. Nå sikter de mot 50 millioner i omsetning for å konkurrere i klassen for de store byråene.
Siden oppstarten i 2018 har Motel etablert seg som en ledende aktør innen firmaturer og events. Med kunder som Schibsted, If Forsikring, EiendomsMegler 1 og Holte Consulting har etterspørselen økt kraftig. Nå henter selskapet inn to profiler som begge får sentrale roller i leveranseteamet.
Cathrine Skjærli Henriksen kommer fra konkurrenten The Key og styrker reisesegmentet. Hun er kjent for struktur, oversikt og trygghet i store leveranser, og skal bidra til å løfte kvalitet og kapasitet på firmaturer i inn- og utland.
Ingrid Aakre kommer fra aktivitetsleverandøren Let’s Play, og tar med seg tung erfaring fra arrangementsutvikling. Med sterk kreativ teft og hands-on gjennomføringserfaring får hun en nøkkelrolle i å utvikle nye opplevelseskonsepter og forsterke Motel sin posisjon på events.
– Dette er to signeringer som treffer midt i kjernen av hvem vi er. Cathrine og Ingrid tilfører både struktur, energi og erfaring som er helt avgjørende for at vi skal møte veksten uten å miste det som gjør oss unike, sier Ketil Iwe Thorsteinsen, Managing Director i Motel Agency.
– Vi vant prisen som Årets Eventbyrå for selskaper under 50 millioner. Et naturlig neste mål å sikte på gull blant de store. Det handler ikke bare om omsetning, men om å levere på øverste hylle, legger han til.
