Nylig ble det klart at Royal Caribbean er en av sponsorene for årets utgave av Eurovision Song Contest, som finner sted på svenske Malmö Arena i mai. I forkant av arrangementet avholder cruiseselskapet en konkurranse for reisebyråer rundt om i Norden, hvor de har sjansen til å vinne en reise med overnatting, middag og VIP-pakke til et av de fire Eurovision-arrangementene.
Book Your Way to Eurovision – det er navnet på cruiseselskapet Royal Caribbean Internationals nye konkurranse. I premiepotten ligger en VIP-pakke med to overnattinger, middag og VIP-vertskap på en av de fire ettertraktede Eurovision-arrangementene. Konkurransen, som pågår mellom 15. januar og 25. februar, holdes på butikknivå hvor agentene jobber sammen med sitt team for å vinne en plass.
De 25 vinnerplassene kan vinnes via et ledertavlesystem, og agentene må tjene viktige poeng ved å bestille et Royal Caribbean International-cruise i 2024 eller 2025 i løpet av konkurranseperioden eller ved å fullføre ulike utfordringer. Utfordringene skifter hver uke i løpet av konkurransen og gir agentene muligheten til å få bonuspoeng ved å fullføre en rekke oppgaver, blant annet å dele Royal Caribbean-innhold på sosiale medier, utføre reservasjoner på bestemte skip og mye mer. For de som ikke klarer å hevde seg i en topplassering, er det fortsatt håp i form av seks «wildcard»-plasser.
– Vi kan ikke tenke oss en bedre måte å feire partnerskapet med Eurovision Song Contest på enn å gi våre agenter sjansen til å bli med til Malmö i år. Konkurransen er laget for å gi alle en mulighet til å delta, og vi er sikre på at våre agenter rundt om i Norden vil sette pris på Eurovision of the Seas, sier Karen Tucker, Nordic Sales Director for Royal Caribbean International.
For mer informasjon om konkurransen og påmelding kan reisebyråer kontakte en Royal Caribbean-representant, eller besøke My Club Royal.