I dag bestiller 70 prosent av Berg-Hansens reisende på nett eller app, og reisebyrået har som mål at enda flere skal gjøre det i årene fremover. Derfor lanserer Berg-Hansen nå en ny bestillingsløsning for å møte nye behov i markedet.
– Vi må hele tiden sørge for å utvikle løsninger som gjør at vi møter kundene på dette, sier direktør for Utvikling & Teknologi i Berg-Hansen, Eli V. Lindland i en pressemelding.
Den nye løsningen gjør det enklere å finne riktig reiserute og kunden kan selv velge om han vil ha raskeste vei eller beste pris.
-De som bestiller leiebil kan også glede seg over en effektiv søkefunksjon for dette. Alt i alt skal kundene føle trygghet for at de får riktig pris, sier Lindland.
Nytt er også en chattefunksjon som ligger tilgjengelig på berg-hansen.no.
–Det er viktig for oss å være tilstede for kundene, på den måten kundene selv ønsker å kontakte oss. Vi ser at denne funksjonen allerede er populær, og vi får gode tilbakemeldinger på den, sier Lindland.