Under kåringen legges det vekt på en rekke forhold: økonomi, framgang i lønnsomhet og ikke minst kundetilfredshet og ansattetilfredshet. Vi skåret altså best i vår klasse denne gangen, noe vi er særdeles godt fornøyd med. Fordi vi vet hvor høyt en slik utmerkelse henger, er prisen en fantastisk motivasjon i det videre arbeidet. Nå får vi ta mål av oss til å forsvare førsteplassen også ved neste korsvei, sier direktør Espen Karlsen til avisen Østlandsposten.
Også i fjor vanket det pris til Farris Bad  da som beste nykommer i gruppen. For et par måneder siden ble hotellet i en undersøkelse blant 13 000 hotellgjester også kåret til Skandinavias fjerde beste spahotell, og Farris Bad var dermed beste norske hotellet i den kåringen.
 Målet får være å nå helt til topps i slike kåringer. Vi kan alltid bli bedre, og det er alltid fint å ha nye mål og strekke seg mot, sier en storfornøyd Farris Bad-direktør, som understreker at dyktige ansatte har æren for hederen som er blitt hotellet til del.
Skrevet av Stein Arild Iglebæk 28.01.2010 klokken 09.05