Medlemmer og partnere av topbonus skal i fremtiden profittere av en videre utvidelse av programmet med enda høyere merverdi og flere valgmuligheter.
Som Vice President og General Manager Tyskland har Anton Lill hittil hatt ansvaret for American Express Global Business Travel. I tillegg til andre lederfunksjoner i servicebransjen var han i 13 år ansatt i Lufthansa, sist som daglig leder for datterselskapet AirPlus.
– Jeg gleder meg til å samarbeide med det nye lederteamet for å få til en utvidelse av partnernettverket. Vi har teknologien som skal til for å skape et program som gjør hverdagslivet til i alle reisende enklere. Det er et spennende prosjekt, sier Anton Lill.
– Vi er svært glade for at Anton Lill overtar denne ansvarsfulle oppgaven for oss i Tyskland, sier Darren Peisley, Managing Director for Etihad Global Loyalty. – Hans omfattende bransjeerfaring kommer til å være til god hjelp for oss i videreutviklingen av topbonus. Ut over det tradisjonelle fordelsprogrammet vil vi i fremtiden utvide topbonus til et livsstilsprogram som medlemmer og partnere kan profittere av i like stor grad. Det skal være et program som alle passasjerer vil delta i, fordi det tilbyr en umiddelbar merverdi og en enestående opplevelse av nytte og attraktive premieytelser for deltakerne, fortsetter han.
Wolfgang Prock-Schauer, Chief Executive Officer airberlin, sier at med Anton Lill har airberlin fått en erfaren leder kundelojalitetsprogram topbonus.
– Målet vårt er at topbonus i fremtiden skal vokse videre og bli enda mer attraktivt for airberlins passasjerer. Anton Lill kommer heretter til å hjelp oss med dette med hele sin ekspertise.
topbonus, som i år feirer sitt 10-årsjubileum, er ett av tre programmer som nylig ble inkludert i Etihad Airways’ Global Loyalty-portfolio. Strategien til flyselskapet fra De forente arabiske emirater med å bygge partnerskap mellom flyselskaper og fordelsprogrammer har resultert i en eierandel på 70 prosent av topbonus, samt en 29 prosent eierandel i airberlin.