19. desember bytter Norges største reisearrangør Ving utseende. Sammen med sine nordiske søsterselskap Ving i Sverige, Spies i Danmark og Tjæreborg i Finland gjennomføres den største varemerkeforandringen i selskapets historie. Det nye felles symbolet er et hjerte.
Også konsepthotellene Sunwing Family Resort og Sunprime Hotels vil bli forandret.
 Dette er trolig den største merkevareendringen i Norge i år, kanskje i hele Norden. Vi gjør denne endringen for å forenkle og bli mer synlige for våre kunder i hele reisehjulet, sier Tonje Fossum, Markeds- og kommunikasjonsdirektør i Ving i følge en pressemelding.
De beste ukene i året
Med hjertet som felles identitet innen Thomas Cook i Norden får Ving et enda tettere samarbeid med sine nordiske søsterselskap. Til sammen flyr selskapene 1.5 millioner gjester årlig til reisemål over hele verden.
 For våre kunder er ferier en stor investering og vårt mål er at vi skal gi våre gjester de beste ukene i året når de reiser med oss. Vår suksessfaktor har alltid vært at vi skal ha hjertet med oss i alt vi gjør, sier Fossum.
 Det nye symbolet går under navnet ÂThe Sunny HeartÂ. Vi synes det kommuniserer godt hva vi står for  omtanke, kvalitet, trygghet og nytenking, fortsetter Fossum.