Den totale globale omsetningen falt med 1,1 prosent til 27,7 milliarder dollar, skriver Travelnews.se. På årsbasis gjennomførte selskapet hele 61,7 millioner transaksjoner, noe som betyr et fall på 0,2 prosent.
 Vi er stolte av resultatet vårt for 2012. Tross den tøffe økonomiske situasjonen har vår virksomhet som helhet vært stabil. Dette skyldes i stor grad at vi er et globalt foretak med virksomhet og kunder over hele verden, sieer Johan Wilson, administrerende direktør på Carlson Wagonlit Travel Sverige.
For produktområdene CWT Meetings & Events, CWT Energy Services og CWT Solutions Group økte omsetningen.
 Effektene av konjunktursituasjonen som vi befinner oss i er at mange av våre kunder reiser mindre på grunn av generelle budsjettinnstramminger og striktere reisepolicy. De velger dessuten billigere reisealternativ noe som slår negativt ut på vårt salgsvolum. Derimot gledes vi av kundetilstrømningen og regner med å ytterligere ha forsterket vår markedsposisjon i løpet av 2012. Vi ser fram mot fortsettelsen av 2013 og kommer til å bygge videre mot vårt mål, nemlig å levere “the perfect trip” til våre kunder og deres reisende, sier Johan Wilson videre.
CWT har representasjon i mer enn 150 land.