Ifølge svenske forbrukere har Radisson Blu hotell den beste kundeservicen. Radisson Blu mottok prisen ServiceScore 2013 under en seremoni i Grant Thorntons lokaler i Stockholm.
– De ansatte på Radisson Blu hotellene verden rundt jobber etter kjedens servicefilosofi ÂYes I CanÂ, som gjennomsyrer hele virksomheten. De skaper fantastiske hotellopplevelser hver eneste dag, og vi er selvsagt meget glade og stolte over at hotellgjestene våre er så fornøyde med servicenivået, sier Jan Petter Eilertsen, Regional Director Sverige, Danmark og Island i en pressemelsing.
Det er bedriften ServiceScore som hvert år utfører undersøkelsen om hva svensker mener om forskjellige selskapers servicenivå. Undersøkelsen er delt inn i tre deler; private selskap, offentlige etater og organisasjoner. År 2013 ble det lansert en ny kategori innen kategorien private selskap  nemlig hotell og restaurant. Radisson Blu ble også nominert i den overordnede felleskategorien ÂBeste serviceorganisasjon år 2013Â.
ServiceScores undersøkelse er basert på over 2000 svenske forbrukeres svar på hvordan de oppfatter selskapers servicenivå. I år deles prisen ServiceScore ut i samarbeid med Sveriges Marknadsförbund.