I løpet av 2012 var hele 90,2 prosent av alle flyvningene til Malmö Aviation presise.
– Vi vet at punktlighet er ekstremt viktig for våre kunder. Derfor er vi selvsagt kjempefornøyde å igjen være det mest punktlige flyselskapet i Sverige, sier Henrik Löfberg, flyselskapets markedssjef, til Travelnews.se.
I tillegg til å gjøre kundene sine fornøyde så er det liten tvil om at punktligheten også hjelper på inntjeningen; det er nemlig ekstremt kostbart med forsinkelser. Det skaper vanskeligheter i en rekke ledd og punktlighet er en ekstremt viktig faktor for å holde utgiftene lave.
I Norge er det en rekke selskap som kjemper om den gjeve tittelen; nylig har SAS og Norwegian vært i offentlig munnhuggeri om den gjeve førsteplassen, mens også Widerøe og Ryanair mener de er det punktligste selskapet.
Malmö Aviation gjennomførte for øvrig 99,3 prosent av de planlagte flyviningene i 2012.