Flytoget mottok i dag Kundetilfredshetsprisen for fjerde gang. Det viser årets undersøkelse fra forskningsprosjektet Norsk Kundebarometer som hvert år måler tilfredshet og lojalitet blant norske forbrukere.
Togselskapet oppnår en kundetilfredshetsscore på 84,2 poeng av maksimalt 100 oppnåelige kundetilfredshetspoeng, og det er fjerde gang Flytoget vinner Kundetilfredshetsprisen.
 På vegne av alle medarbeidere i Flytoget vil jeg takke for kundenes tillit og lojalitet. Det at Flytoget kåres til kundenes førstevalg nok en gang forteller noe om medarbeidernes eierskap til kundens krav om punktlighet og kvalitet, sier Linda Bernander Silseth, administrerende direktør Flytoget i en pressemelding.
I Kundebarometeret måler Handelshøyskolen BI tilfredshet og lojalitet blant norske forbrukere. Stadig sterkere fokus på service og kundetilfredshet har bidratt til at norske bedrifter må yte mer for hvert år for å henge med i kappløpet om kundene. Flytoget gikk til topps også i fjor.
 Kundenes tillit er den sterkeste verdi et selskap som Flytoget kan oppnå. Samtidig er vi dypt takknemlige for å ha en kunnskapsrik, entusiastisk og kundebevisst organisasjon av Flytog-medarbeidere. Dette er en pris vi verdsetter høyt og som inspirerer oss til å stå på videre i utviklingen av et Flytog som skal forbli førsteklasses også i fremtiden, sier Bernander Silseth.