Making Waves har siden 2005 arbeidet sammen med Visitnorway for å utvikle, innovere og optimalisere deres nettløsning, herunder konsept, design og teknisk utvikling. Visitnorway har blitt premiert for sin suksess, både nasjonalt og internasjonalt, og mottok sist den prestisjetunge 2012 Webby Award for beste hjemmeside. Nå har Making Waves fått fornyet tillit i to år i arbeidet med det viktige redaksjonelle arbeidet med å selge turist-Norge og tar i tillegg over administrasjonen og videreutviklingen av den tekniske løsningen, skriver bransjeorganisasjonen INMA på sine nettsider www.inma.no.
Kontrakten omfatter all innholdsproduksjon, oversettelse, foto, lokale tilpasninger og kampanjestøtte for mer enn 13 språkversjoner av Visitnorways anerkjente nettportal.
-Making Waves har bidratt sterkt til at vi har nådd våre ambisiøse mål for både innhold og kampanjer. Visitnorway har vunnet en rekke priser i løpet av årene som bekrefter vårt syn om at profesjonelt egenprodusert innhold genererer tydelige resultater, forteller reiselivsdirektør i Innovasjon Norge, Per-Arne Tuftin til nettstedet.
Visitnorway.com har i dag mer enn 15 000 produkt- og tjenestetilbud til turister og forretningsreisende som besøker Norge, og gjør det enkelt å finne relevant informasjon for planlegging og booking av turer og aktiviteter. Portalen har i dag mer enn 13 millioner brukere.
– Visitnorway har bekreftet hvor utrolig viktig det redaksjonelle arbeidet er, og belønnet vårt hardtarbeidende og dedikerte team av webredaktører i Oslo og Krakow med en ny rammeavtale. Vi skal nå fortsette å jobbe tett med Innovasjon Norge og utvikle innovativt innhold, noe som har gjort Visitnorway til en av verdens mest anerkjente og suksessfulle nasjonale reiselivsportaler, sier Dag Honningsvåg, administrerende direktør i Making Waves.