Hennes lange og dyptgående erfaring fra innenlandsmarkedet og Thailands reiselivsprodukter i Tourism Authority of Thailand vil bidra til å posisjonere Thailand som en topp favorittdestinasjon i det nordiske og baltiske markedet.
TAT vil fortsette kampanjen Amazing New Chapter for Visit Thailand Year 2022-2023 og for å promotere Thailand som en destinasjon i verdensklasse som tilbyr noe for enhver smak under “Amazing Thailand Has It All”. Direktør Orn Doungchan, som har vært sterkt involvert i bedriftsplanlegging og utvikling av Thailands produkt, vil gjennomføre denne tilnærmingen for å beholde Thailand som en toppdestinasjon i det nordiske og baltiske markedet. Hennes visjon er å vise frem at Thailand har mer enn bare vakre strender. Reisende kan besøke fylket hele året, ikke først og fremst i vintersesongen. Viktigst av alt er målet å drive landet mot bærekraftig turisme.
– Jeg er veldig glad for å komme tilbake til Stockholm-kontoret igjen som ny direktør for turistmyndigheten i Thailand, Stockholm-kontoret. Jeg vil fortsette å jobbe med TATs strategi for å drive Thailand mot opplevelsesbasert knutepunkt og bærekraftig turisme. I de kommende årene vil TAT Stockholms oppdrag fokusere på å “drive etterspørselen” etter “meningsfulle reiser” og å “forme tilbudet” ved å oppmuntre til en miljøvennlig turisme som våre reisende kan nyte. Vi vil også fortsette å jobbe tett og styrke relasjonene mellom våre partnere både i Thailand og i de nordiske og baltiske landene, sier direktør Orn Doungchan.
Orn Doungchan har allerede vært kjent med markedet og reiselivsnæringen fra sine tidligere års erfaring som visedirektør for nordiske og baltiske land. Hennes langsiktige internasjonale relasjon ville bidra til å legge strategier og vise Thailand til et nytt kapittel med en bærekraftig tilnærming.