– Temaet for kampanjen er ”Alt du vil ha får du hos oss”. Vi vil vise at vi lytter til gjestenes behov når vi tar frem reisemål og utvikler konsepthotell. Vi har noe for alle, uansett om du vil ha tid med familien, tid til å leke eller mer tid til deg selv, sier markeds- og kommunikasjonsdirektør Tonje Fossum i Ving.
Inkluderer kunden
Ving har utviklet egne konsepthotell helt siden 60-tallet, og neste år fyller Sunwing Family Resort 50 år. I tillegg er hotell som Ocean Beach Club og voksenhotellet Sunprime godt kjent i kundegruppen.
– De fleste av gjestene våre velger å feriere på nettopp disse hotellene, som har nordisk design, men likevel sydlandsk stemning. Hotellene utvikles i takt med gjestenes ønsker og behov. Eksempler på det er alt fra treningstimer med SATS/Elixia til leiligheter designet for familier med babyer. I fremtiden vil vi inkludere gjestene våre i enda større grad når vi utvikler hotellene våre, blant annet gjennom sosiale medier, fortsetter Fossum.
I tillegg til egne hotellkonsept løftes også bredden i Vings program frem i kampanjen, blant annet med cruise, et stort utvalg storbyer og de tradisjonelle sol- og badereisene.
Ekte mennesker og livsglede
– Vi har lagt stor vekt på at kampanjen skal føles ekte. Vi bruker hverken perfekte mennesker eller miljøer som er stylet. Derimot viser vi mye livsglede. Det forsterkse også av musikken. Den er en remix av The Temptations låt ”Get ready” fra 1966, og blir Vings egen signaturlåt. Remixen er innspilt i London med Stella Talpo, en artist som spås en lovende sangkarriere, sier kommunikasjon- og markedsdirektøren.
Kampanjen er felles for hele Thomas Cook Group. Den vises blant annet i England, Tyskland, Belgia, Holland og Kina. Reklamefilmene er signert det engelske reklamebyrået Albion, men øvrig materiell produseres internt.