Målet med samarbeidet er å forbedre effektiviteten og kundeopplevelsen ved å strømlinje arbeidsprosessene i en plattform.
– Vi ble imponert over programvaren til Qondor som dekker våre sammensatte behov for optimale kundehåndtering innen forretningsområdet Meetings & Events. Vi jobber for å tilby unike opplevelser i alle ledd, og med Qondor blir vi enda mer effektive og sømløse i håndtering av møter og arrangementer, sier Siw Camilla Puntervold, direktør Meetings & Events i Berg-Hansen.
Qondor er en skybasert programvare som er skreddersydd for håndtering av møter og konferanser, der planleggere kan håndtere hele prosessen fra forespørsel til faktura. Programvaren er utviklet i Norge av Qondor som har kunder over hele verden. Nils Olav Rislå, co-founder og Chief Operating Officer i Qondor, er entusiastisk over det nye samarbeidet.
– Vi er svært fornøyde med å inngå et samarbeid med et innovativt selskap som Berg-Hansen. Vi gleder oss til å se hvordan Qondor sin plattform kan bidra til økt kundetilfredshet innen forretningsområde Meetings & Events.