Kampanjen er lansert i sosiale medier, og retter seg mot den såkalte LGBT-gruppen (Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender). Det heldige paret vil blant annet vinne tur/retur-billetter på business class fra Stockholm til New York, samt flere overnattinger på hoteller i USA. Ifølge NTB lover SAS-talsmann Anders Lindström både kake og dansing nedover midtgangen.
 Det må være mulig å reise kollektivt uten at kunden skal eksponeres for opplevelsen av å påtvinges deltakelse i noe som strider mot ens dype overbevisning, sier generalsekretær Rolf Kjøde i Normisjon til Finansavisen.
Normisjon er en sammenslutning av Santalmisjonen og Indremisjonsselskapet. Organisasjonen har 70 000 medlemmer, særlig fra Sør- og Vestlandet.
 En flykabin er ikke så lett å komme ut av hvis du ikke ønsker å være deltaker. Men her tvinger de oss alle til å bli deltaker i noe som for en del av oss vil være en uønsket hendelse, sier Kjøde til avisen.
Også Norsk Luthers Misjonssamband er skeptisk. SAS på sin side framholder at kampanjen bare er godt ment
 SAS er det nasjonale flyselskapet for tre av verdens mest liberale og progressive land, spesielt når det dreier seg om LGBT-rettigheter, så vi føler at dette er en naturlig feiring av kjærligheten, sa SAS-direktør Robin Kamark da kampanjen ble lansert.
Skrevet av Stein Arild Iglebæk 03.09.2010 klokken 09.45