Monika Hauge Nordgård (bildet) starter 3. januar og skal ha ansvaret for markedskommunikasjonen til varemerkene Star Tour og TEMA. Hun kommer fra stillingen som markedssjef i DFDS Seaways hvor hun var ansvarlig for rederiets markedsavdeling og -kommunikasjon i Norge.
 Monika har enn meget solid fagkompetanse, erfaring fra reiselivet og ikke minst et glødende engasjement for kommunikasjon mot kunden. Dette er noe vi mener er kritisk viktig i 2011, sier kommunikasjonsdirektør Lena Petersson.
Etter fem lærerike og interessante år i DFDS Seaways er dette en ny og spennende utfordring hvor jeg får mulighetene til å jobbe i Nordens største feriearrangør og med et produkt som er alle markedsføreres drøm, sier Monika Nordgård.
Hun er utdannet sivilmarkedsfører fra NMH og tidligere har jobbet som prosjektleder for CRM i Direktemedia, tidligere DM huset.
Stefansson blir CRM-koordinator
Hun starter 10. januar og skal jobbe med varemerkene Star Tour og TEMA. Stefansson kommer fra stillingen som markedskoordinator (CRM-ansvarlig) i Bring Frigo hvor hun blant annet var ansvarlig for implementering, opplæring og videreutvikling av CRM-strategi og -aktiviteter.
 Wenche har en meget solid fagkompetanse og et glødende engasjement for direkte kommunikasjon mot kunder, noe vi mener er kritisk viktig i årene som kommer, sier kommunikasjonsdirektør Lena Petersson.
 Etter fem lærerike og utfordrende år i Bring er dette en ny og spennende mulighet hvor jeg får jobbe hos Nordens største feriearrangør og med et produkt som jeg har en stor pasjon for, sier Stefansson.
Hun er utdannet markedsøkonom og har i tillegg til flere jobber innen CRM også drevet egen virksomhet.
Skrevet av Stein Arild Iglebæk 20.12.2010 klokken 08.25