Jeg er svært tilfreds med å få Stine med på laget vårt. Hun har bred erfaring og kunnskap innenfor et område som er meget viktig for Norwegian. Våre ulike markedsaktiviteter, både i Norden og internasjonalt, har en meget sentral plass i selskapet, sier kommersiell direktør Daniel Skjeldam i Norwegian.
Steffensen-Børke har til sammen 15 års erfaring fra markedsarbeid i Helly Hansen og Telenor. De siste ti årene har hun arbeidet i Telenor, og har blant annet vært leder for djuice Norge og leder for markedskommunikasjon og kommunikasjonsstrategi i Telenor Norge.
I Norwegian skal Steffensen-Børke lede markedsavdelingen og ha ansvar for merkevaren og markedsføringen av Norwegian i hjemmemarkedet og internasjonalt. Markedsdirektøren rapporterer til kommersiell direktør.
Steffensen-Børke er bachelor i International Marketing og master i Professional Communication fra NMH/OHH (Norges markedshøyskole) og University of Western Sydney, Sydney Australia.
Skrevet av Stein Arild Iglebæk 01.09.2010 klokken 10.30