– Om energi, mot og begeistring er nøkkelen til suksess, så er åpenhet verktøyet for å måle suksessen. Derfor var det et naturlig neste steg for oss å lansere årets årsrapport digitalt. På denne måten vil gjestene, samarbeidspartnere, leverandører og ansatte enklere få innsikt i alle deler av vårt selskap, sier Torgeir Silseth, administrerende direktør, Nordic Choice Hotels.
Gjennom enkel navigering og innhold produsert for digitale plattformer, skal State of Nordic Choice sette bransjestandard for årsrapportering. Det Oslo-baserte digitalbyrået Feed har laget nettsiden sammen med Nordic Choice Hotels.
– State of Nordic Choice er et verktøy for dynamisk rapportering. Vi har brukt de siste teknikker og åpne nettstandarder for å lage en underholdende kryss-plattform opplevelse man vanligvis ikke forbinder med en årsrapport. Site’en vil vokse med tid og vil dekke flere områder med oppdaterte tall. Teamet i Feed har bidratt i alle ledd, og vi er svært fornøyde med resultatet, sier Fredrik Hæreid, digital kreatør Feed.
– Når du handler en matvare i butikken, skal det stå på emballasjen hva produktet inneholder. Produktdeklarasjonen er et løfte som forplikter produsentene. Det gir større trygghet for deg som forbruker. Vi ønsker å gi deg denne samme tryggheten når du kjøper hotellopplevelser fra Nordic Choice Hotels, avslutter Torgeir Silseth.
State of Nordic Choice kan oppleves her.