I midten av november meldte Travelnews.no at Jensen ville slutte i Choice-kjeden fra nyttår for å starte egen virksomhet. Nå er det klart hva virksomheten skal bestå i.
Finansavisen skriver at Jensen i forrige uke startet byrået Edge Experience. Det skal bistå kunder med å utvikle idékonsepter for møter, events og salgskonkurranser, finne passende møtesteder og utvikle dramaturgi, innhold og event-apper som gir best mulig uttelling for arrangøren. Målgruppen er særlig mennesker født etter 1985.
Jensen er langt fra ukjent med kommunikasjonsbransjen. Før han de siste fireÂfem årene ledet salgsorganisasjonen i Choice, startet han og ledet reklamebyrået Leo Burnetts dialogbyrå i Dubai. Og på slutten av 90-tallet ledet Jensen et av landets mest suksessrike DM-byråer, Leo Burnett Direkte.
I Choice var Jensen blant annet ansvarlig for NextGenerationMeetings, der formålet var å skape mer effektive møter ved bruk av nye metoder, verktøy og teknologi.
 Vi var 300 deltakere på et todagers møte, men 3000 deltok verden over  online. Dette inspirerte meg til å starte firmaet, sier Jensen til Finansavisen.
Skrevet av Stein Arild Iglebæk 10.01.2010 klokken 14.05