Ansvarlig for Choice Club i Norden, Nicolay Corneliussen, forteller at det har vært jobbet med å utvide muligheten for å tjene opp Choice Club-poeng til også å gjelde beslektede bransjer.
 Vi har hatt et nært samarbeid med Hertz over flere år om rabatterte priser for våre medlemmer, og det var naturlig for oss å utvide dette til også å gjelde opptjening av bonuspoeng. Opptjening av Choice Club-poeng er svært populært og ettertraktet blant våre 440 000 medlemmer, og gir mulighet for frinetter på over 170 Choice-hoteller i Norden og Baltikum, sier han.
Corneliussen framholder også at det fortsatt vil bli rabatterte medlemspriser når Choice Club-medlemmer velger seg Hertz.
 Både vi og Choice Hotels har en ekspansiv vekststrategi og derfor er det naturlig at vi har et tett og nært samarbeid på kundesiden. Vi satser blant annet på å kjøre felles kampanjer med unike tilbud til kundene, sier ansvarlig for reiseliv i Hertz, Haakon Mack Overvaag.
Skrevet av Stein Arild Iglebæk 04.06.2010 klokken 11.15