Avtalen har en verdi på minimum 30 millioner kroner.
– Vi er stolte av at Ving har tillit til oss og vårt produkt. Vi ser frem til å gi Vings gjester den gode Flyr-opplevelsen, sier kommersiell direktør Thomas Ramdahl i Flyr.
– I Ving er vi opptatt av å gi våre gjester en behagelig og sømløs reise. Vi er også opptatt av at våre samarbeidspartnere setter gjestene i sentrum, og det er vi trygge på at Flyr vil gjøre, sier Marie-Anne Zachrisson, Country Manager Ving Norge.
Flygningene gjennomføres i perioden juni til september på rutene Oslo – Chania, Oslo – Tenerife, Stavanger – Palma, Trondheim–Palma og Bodø–Palma.
Flyrs nye forretningsmodell innebærer at vi diversifiserer ruteporteføljen og tilpasser kapasiteten til den sesongmessige etterspørselen. Det betyr at vi vil tilby flygninger for andre selskap i perioder med lavere etterspørsel og i tilfeller der vi mener det gir oss en merverdi.