– Vi har gått for et litt mer dristig uttrykk denne gangen, men det er ekte og forhåpentligvis noe våre gjester kan kjenne seg igjen i eller bli inspirert av. Våre nye Sensimar Resorts setter prikken over i-en for en perfekt parferie, sier Nora Aspengren, kommunikasjonsansvarlig i Star Tour.
I dag er hver andre ferie som blir bestilt hos Star Tour gjort for to personer, og etterspørselen etter voksenferier er høy. Dette er grunnen til at Star Tour har utviklet det nye hotellkonseptet Sensimar Resorts.
Fra Rod Stewart til Leona Lewis
Soundtracket til reklamen er en nyinnspilt versjon av Elton Johns klassiske “Your Song”, som har blitt brukt av Star Tour siden 2002. Tidligere har Star Tour brukt versjonen sunget av Billy Paul og Rod Stewart, og denne gangen er det popikonet Leona Lewis som har laget en ny tolkning av den ikoniske låten.
– Jeg er en stor fan av Elton John og har alltid elsket “Your Song”. Jeg var så glad for å få muligheten til å spille inn min egen versjon av sangen. Det er en vakker sang, både melodien og teksten er perfekt. Jeg håper andre også vil like den, sier Leona Lewis.
Nye resorter og nytt byrå
Sensimar Resorts vil bli gjort tilgjengelig på populære reisemål som Kypros, Kreta, Rhodos, Korfu, Mallorca, Tyrkia og Kroatia. Reisende som vil til mer eksotiske destinasjoner som Thailand og Mexico vil også få muligheten til å benytte seg av det nye hotellkonseptet.
Nylig annonserte Star Tour nytt samarbeid med Forsman & Bodenfors, og Sensimar Resorts-kampanjen er det andre resultatet av dette samarbeidet, hvor familie-kampanjen i desember var den første. TV reklamen ble filmet på Sensimar Imperial Resort på Rhodos, som er et av de 20 nye hotellene som er tilgjengelige for nordmenn denne sommeren.
Den nye reklamekampanjen vil være synlig i alle kjøpte, fortjente og eide kanaler, og den blir lansert eksternt 13. februar på TV, print, online og synliggjort via annonser på Facebook og Instagram.