Kampanjen bruker AI for å lage personlige aktivitetsanbefalinger, noe som har fanget oppmerksomheten til mange ferieentusiaster. Tre familier kan vinne en drømmehelg i Trysil. Kampanjen, som har tiltrukket seg hele 2.000 deltakere siden starten 9. mai, tar i bruk AI-teknologi for å lage aktivitets- og reiseanbefalinger tilpasset hver enkelt bruker.
– Det er fantastisk å se hvor stor respons vi har fått på så kort tid, sier Ida Dyreng, daglig leder i Destinasjon Trysil.
– Trysil er kjent for sine unike opplevelser, og med støtte fra positive medlemsbedrifter kan vi tilby en fantastisk premie. Ved hjelp av AI kan vi tilpasse aktivitetsforslag til hver deltaker, noe som gjør opplevelsen ekstra morsom.
AI gjør ferieplanleggingen lekende lett
Kampanjen tar i bruk AI-teknologi som har blitt trent opp på informasjon og data om Trysil. Når deltakerne gir informasjon om sin drømmetur, som f.eks. antall reisende, ønsket aktivitetsnivå, prisklasse m.m. så blir dette analysert av AI som gir helt unike forslag til både overnattingssteder og aktiviteter som passer perfekt til hver deltaker, noe som gjør ferieplanleggingen til en lek.
Det er digitalbyrået tur.digital som står bak kampanjen.
– Det er utrolig gøy å samarbeide med en så fremoverlent kunde som Destinasjon Trysil, sier Hans Martin Nysæter, seniorrådgiver i tur.digital.
– Denne AI-drevne løsningen har ikke bare skapt stor interesse, men har også bidratt til at vi i tur.digital har måttet frem i skoa. Vi ser et enormt potensial i teknologien og det er definitivt et satsningsområde for oss fremover.
Kampanjen løper ut mai, så det er fortsatt tid for å delta og få muligheten til å vinne en drømmehelg i vakre Trysil. For å være med i trekningen, må man fylle ut et skjema og svare på noen enkle spørsmål om sin drømmeferie i Trysil.
– Vi gleder oss til å ønske vinnerne velkommen til Trysil, sier Dyreng.
– Og for alle som deltar, håper vi at de skreddersydde forslagene inspirerer til å utforske alt det fantastiske Trysil har å by på, uansett om de vinner eller ikke.