FlyerTalk er en internasjonal organisasjon med 675 000 forretnings- og fritidsreisende som medlemmer. Det er sjette året på rad at Hertz’ lojalitetsprogram stikker av med seieren blant mer enn 100 ulike lojalitetsprogrammer. Seieren betyr mye for Hertz i Norge.
– Dette er selvsagt en stor anerkjennelse for Hertz og vårt lojalitetsprogram. Mange av de som reiser jevnlig er kjent med FlyerTalk, så dette blir lagt merke til både i USA og Europa. Med tanke på kommende sommer, og mange turister som trenger leiebil når de kommer til Norge, betyr anerkjennelsen ekstra mye, sier Trygve Simonsen, adm. direktør for Hertz i Norge.
Mobilitet
Et godt lojalitetsprogram, god tilgjengelighet og brukervennlige tekniske løsninger er viktige satsningsområdre for Hertz.
– Vi i Hertz, både i Norge og globalt, satser knallhardt på tilgjengelighet og ny brukervennlig teknologi. I tillegg jobber vi i Norge med nye mobilitetskonsepter i sentrum av de største byene slik at folk som bor sentralt over tid ikke har behov for å eie egen bil. Vi skal vokse videre i Norge, sier Trygve Simonsen i Hertz Bilutleie.