Etter en lang pause i aktivitet på grunn av Covid-19-nedstengninger og reiseavbrudd, arrangerte Discover America Norge sitt første store workshop/seminar for de som er interessert i det amerikanske markedet.
Nesten 90 personer samlet seg på Thon Hotel Opera for å møtes og diskutere hva som er nytt i USA, med 22 ulike leverandører som delte de siste nyhetene om produktene sine gjennom presentasjoner og workshops, inkludert representanter fra Brand USA, markedsføringsorganet for US Travel.
Seminaret ble åpnet av den amerikanske ambassadøren til Norge, Marc Nathanson, som delte egne reiseopplevelser til mindre kjente destinasjoner i USA med de 62 agentene, byråene og pressemedlemmene som var til stede.
Representatives from the US Embassy, Discover America Norway and Brand USA welcoming the US Ambassador to Norway Marc Nathanson
Kvelden inkluderte 3 økter, som begynte med presentasjoner fra ulike leverandører og deretter gikk over til bordmøter. Etter en kort pause for en buffet med amerikanske delikatesser, fortsatte agentene igjen med møtene med leverandørene før det hele ble avsluttet med en trekning, der noen heldige individer kunne ta med seg en premie.
Følgende destinasjoner og produkter var til stede for å dele sine nyheter og oppdateringer: