SAS åpner nytt service-point på OSL

I Service Point, som åpnet 7. mars, kan reisende håndtere sin booking selv eller få hjelp av SAS-personale, hvis de har behov for det.

0

Ved å samle viktige servicefunksjoner på ett sted, skal det nye SAS-merkede Service Point lette selvbetjeningsflyten for de reisende. De reisende vil både selv kunne administrere bookingen og få hjelp av dedikerte SAS-medarbeidere, hvis de har behov for det.

– Vi vet at jo mer de reisende selv kan ordne, desto mer tilfredse er de. Derfor arbeider vi hele tiden med å utvikle og tilby digitale løsninger som gjør livet enklere for våre reisende. Men det er også viktig at det er enkelt å få hjelp, hvis man har behov for det. Derfor er vi glade for at vi nå kan åpne et nytt, stort Service Point, hvor kundene både selv kan håndtere bookingene sine og få hjelp av SAS-personale, hvis de har behov for det, sier Knut Morten Johansen, informasjonssjef i SAS

I dag utfører 60 prosent av SAS-reisende innsjekkingen digitalt, 18 prosent ved Self Service-automat, mens 22 prosent får hjelp til innsjekking ved en innsjekkingsskranke. I det nye Service Point er det satt opp datamaskiner, og det vil alltid være SAS-medarbeidere klare til å hjelpe.

SAS Service Point er 85 kvadratmeter stort og er plassert i avgangshallen i terminal 1 inntil SAS innsjekkings- og Bag Drop-område, og rett ved SAS nye dedikerte Fast Track.

Den 1. februar åpnet SAS sin første dedikerte Fast Track og et mindre Service Point, og i november åpner SAS også Europas mest innovative lounge på 1000 kvadratmeter. Loungen vil være noe de reisende ikke har sett før. Den blir neste generasjons lounge, om man skal tro en pressemelding fra flyselskapet.

Del.

Om forfatteren

Tom Andersson

Redaktør, Travel News, tom@reis.no

Kommentarer er stengt.

  • Om Oss

    TRAVELNEWS

    Travel News er en uavhengig og kritisk formidler av informasjon og kunnskap for alle deler av reiselivet. Vi konsentrerer oss om næringslivsjournalistikk og følger betalingsstrømmene i bransjen.

    Travel News formidler stoff om reisebyråer, fly, hotell, charter og turoperatører, rederier, leiebil og alt annet som har sin naturlige plass i reisebransjen.

  • TIPS OSS

    captcha

  • Flickr-Bilder