Browsing: Fly

Fly
0

Trafikken som normalt fra Kastrup

SAS-Danmark avviser at det blir færre flyavganger fra København Lufthavn som følge av siste ukes streik, men åpner for at streiken kan medføre oppsigelser.

Fly
0

BA setter opp prisene

Dyrere oljepriser fører nå til at British Airways øker drivstofftillegget på flybilletter fra 2. mai.

Fly
0

Får ikke bli lavprisflyplass

Samferdselsdepartementet setter foten ned for planene til Rygge flyplass om å ha lavere avgifter sammenlignet med Gardermoen.

Fly
0

Flere fly letter

Kun seks av verdens 100 største flyplasser hadde færre passasjerer i 2005 enn året før. Men de fleste vokser kun marginalt, og derfor er det små endringer i rekkefølgen. Land på vei oppover er Brasil, Kina, India og Dubai, viser en kartlegging fra fagbladet Airline Business.

 

Fly
0

En Varig død

Det viktigste og eldste flyselskap i Brasils historie, Varig, har blitt kjøpt opp for 320 millioner dollar av en oppkomling i bransjen; det kun seks år gamle Gol. Det betyr det samme for braselianerne som hvis Norwegian hadde kjøpt opp SAS.

Fly
0

HRG handler i Polen

Den globale reisebyråkjeden Hogg Robinson Group, HRG, har kjøpt BTI Polska, som er et av Polens største reisebyråer.

 

Fly
0

VIA Travel Group kjøper VIA Vestfold

Etter flere tiår som eier av reisebyrået VIA Vestfold, med kontorer i Sandefjord, Horten og Kongsberg, valgte Eirik Bugsett nylig å selge byrået til sin franchisegiver, VIA Travel Group.

 

Fly
0

Martin Creydt slutter i Rezidor Skandinavia

Administrerende direktør Martin Creydt slutter i The Rezidor Hotel Group i august 2007. Den skandinaviske ledelsen vil i en overgangsperiode og med umiddelbar virkning rapportere direkte til COO & Senior Vice President Thorsten Kirschke i The Rezidor Hotel Group.

Fly
0

Ikke klar for boutique-hoteller

Norske gjester kjenner dårlig til boutiquehoteller og virker lite lystne på konseptet. Hotellbransjen er også skeptisk, til tross for at boutiquehoteller utenlands kan vise til langt bedre økonomiske resultater enn de strømlinjeformede konkurrentene.

1 413 414 415 416 417 446