Best Western lanserer SureStay Hotels

Med tre atskilte varemerker innen 3-stjerners segmentet – SureStay Hotel, SureStay Plus Hotel og SureStay Signature Collection, tilbyr Best Western nå et nytt alternativ til hotelleiere.

0

Fordelene for de hotelleierne som slutter seg til SureStay er mange, heter det i en pressemelding fra hotellkjeden. SureStay-hoteller får tilgang til Best Western Hotels & Resorts’ utvalgte OTA-avtaler, deres globale distribusjonskanaler, web- og mobilsider og 70 års bransjeerfaring. I tillegg vil hotellene få støtte fra et globalt salgsteam med fokus på forretningsreisende såvel som privatreisende.

For å kvalifisere seg som et SureStay hotell kreves minst 3,5 i score på TripAdvisor.

– Med SureStay vil vi skape en gruppe hoteller som får tilgang til fordelene i en global hotellkjede, uten å tilpasse seg standarder og systemer, sier Johan Kukacka, CEO, Best Western Hotels & Resorts i Skandinavia.

– Det blir derfor enkelt å slutte seg til en franshise-avtale med SureStay Hotels og vi ser et stort potensiale i Skandinavia. Det finnes veldig mange hoteller innen dette segmentet som i dag ikke har noen kjedetilhørighet, eller tilhører en liten lokal hotellkjede, og som savner utviklingsmuligheter som Best Western kan tilby, avslutter han.

Del.

Om forfatteren

Sjefredaktør, REIS tom@reis.no

Kommentarer er stengt.

The travel news MAGAZINES!

  • Om Oss

    TRAVELNEWS

    Travel News er en uavhengig og kritisk formidler av informasjon og kunnskap for alle deler av reiselivet. Vi konsentrerer oss om næringslivsjournalistikk og følger betalingsstrømmene i bransjen.

    Travel News formidler stoff om reisebyråer, fly, hotell, charter og turoperatører, rederier, leiebil og alt annet som har sin naturlige plass i reisebransjen.

  • TIPS OSS

    captcha

  • Flickr-Bilder