Best Western lanserer SureStay Hotels

Med tre atskilte varemerker innen 3-stjerners segmentet – SureStay Hotel, SureStay Plus Hotel og SureStay Signature Collection, tilbyr Best Western nå et nytt alternativ til hotelleiere.

0

Fordelene for de hotelleierne som slutter seg til SureStay er mange, heter det i en pressemelding fra hotellkjeden. SureStay-hoteller får tilgang til Best Western Hotels & Resorts’ utvalgte OTA-avtaler, deres globale distribusjonskanaler, web- og mobilsider og 70 års bransjeerfaring. I tillegg vil hotellene få støtte fra et globalt salgsteam med fokus på forretningsreisende såvel som privatreisende.

For å kvalifisere seg som et SureStay hotell kreves minst 3,5 i score på TripAdvisor.

– Med SureStay vil vi skape en gruppe hoteller som får tilgang til fordelene i en global hotellkjede, uten å tilpasse seg standarder og systemer, sier Johan Kukacka, CEO, Best Western Hotels & Resorts i Skandinavia.

– Det blir derfor enkelt å slutte seg til en franshise-avtale med SureStay Hotels og vi ser et stort potensiale i Skandinavia. Det finnes veldig mange hoteller innen dette segmentet som i dag ikke har noen kjedetilhørighet, eller tilhører en liten lokal hotellkjede, og som savner utviklingsmuligheter som Best Western kan tilby, avslutter han.

Del.

Om forfatteren

Tom Andersson

Redaktør, Travel News, tom@reis.no

Kommentarer er stengt.

  • Om Oss

    TRAVELNEWS

    Travel News er en uavhengig og kritisk formidler av informasjon og kunnskap for alle deler av reiselivet. Vi konsentrerer oss om næringslivsjournalistikk og følger betalingsstrømmene i bransjen.

    Travel News formidler stoff om reisebyråer, fly, hotell, charter og turoperatører, rederier, leiebil og alt annet som har sin naturlige plass i reisebransjen.

  • TIPS OSS

    captcha

  • Flickr-Bilder