Vi er spesialister på å arrangere gruppereiser og events for bedrifter. Vårt mål er å arrangere gruppereiser og events som overstiger forventningene, bygger opp rundt en bedrifts verdier og som skaper de gode historiene. Vår erfaring er at de store forskjellene gjerne ligger i de små detaljene. The Key er blitt Gaselle-bedrift tre ganger og er trippel A-rated av Bisnode. Selskapet holder til i attraktive lokaler i Oslo sentrum.
The Key er i vekst og søker derfor nå etter deg som kan tenke deg å bli en del av vårt team. Du vil få en spennende og viktig rolle sammen med en fremoverlent gjeng innen reiseliv og event.
Om stillingen:
Som prosjektleder har du ansvar for planlegging, gjennomføring og oppfølging av firmaturer og events for forretningskunder. Det innebærer bla å kartlegge kundens ønsker, behov, budsjett og prosjektlederansvar fra A-Å. Herunder følge opp underleverandører, utarbeide kalkyler, fremdriftsplaner, fakturering etc.
Prosjektlederansvaret for de større eventene innebærer i tillegg å utarbeide konsept, innhold, faglig program, teknikk, lyd, lys, artister, underholdning og utarbeide kjøreplan for eventet.
Du må evne «å holde mange baller i lufta» samtidig, og særdeles viktig; ta i mot de med full kontroll og oversikt. Du motiveres av høyt tempo, syns det er flott å reise og du takler en tidsvis stressende hverdag godt.
Du bør ha erfaring fra prosjektstyring der du har hatt ansvaret for alt fra planlegging til gjennomføring og etterarbeid (kostnadskontroll og gjenkjøp).
Du liker selvsagt å jobbe i team, både med underleverandører og sammen med kreative kollegaer som i dag består av selgere, back office, prosjektledere, kreativ direktør, reiseledere og daglig leder. Du vil oppleve en fleksibel og variert arbeidsuke, både ute hos kunder og i våre flotte lokaler sentralt i Oslo.
Du kommuniserer godt både skriftlig og muntlig, og du behersker engelsk likeså.
OG du må kjenne deg igjen i våre verdier er Profesjonell, Kreativ, Kvalitetsbevisst og Serviceminded 🙂
Dine arbeidsoppgaver er:
- Jevnlig kontakt med kunder
- Innhente priser og følge opp underleverandører og andre samarbeidspartnere
- Skrive tilbud og følge opp disse (vi benytter Qondor)
- Planlegge og gjennomføre reiser og eventer
- Lede kreative prosesser
- Presentere idè mm hos kunde
- Lage prosjektkalkyle med budsjett og sørge for inntekst- og kostnadskontrollen på disse.
- Å være tilstede for å følge opp på større arrangementer. Det kan bety kvelds- og helgarbeid.
Personlige egenskaper:
- Selvstendig og strukturert
- Initiativrik, kreativ og proaktiv
- Stor arbeidskapasitet
- Lyst til å skape resultater i team
- Gode samarbeidsevner og gjennomslagskraft
- Økonomisk forståelse
- Gode kommunikasjonsegenskaper både skriftlig og muntlig
- Må kunne beherske alle office-programmer
Vi tilbyr:
Gode lønnsbetingelser
Utfordrende arbeidsoppgaver
Et sterkt faglig og godt miljø
Kontakt:
Ved spørsmål eller behov av ytterligere informasjon kan du ta kontakt med daglig leder Vivian Sivertsen på telefon 901 48 928.
Søknad med CV sendes til: [email protected]
Søknadsfrist: snarest