Vi arrangerer pakkereiser, treningsreiser, cruise og storbyferie. Dessuten tilbyr vi trygg bestilling av fly og hotell separat om kunden foretrekker å sette sammen sin reise selv.
Apollo utgjør sammen med spesialarrangørene Golf Plaisir, Lime Travel og Xtravel, samt sportshotellet Playitas, gruppen DER Touristik Nordic AB. Vi har siden 2015 vært en del av det privateide tyske konsernet REWE med mer enn 300 000 ansatte.
Vårt mål er å la våre kunders feriedrømmer bli til virkelighet. Vi har ansvaret for folks viktigste uker i året og tar den tilliten de gir oss på alvor – bare på den måten kan vi gjøre oss fortjent til våre kunders lojalitet. For å lykkes med vårt mål har vi stadig et behov for driftige, motiverte og nytenkende medarbeidere. Uansett om du vil jobbe som reiseleder på et av våre reisemål eller er interessert i å produsere og selge våre reiser på hjemmeplan, så arbeider alle vi mot det samme målet – å være Nordens beste reisearrangør.
I Apollo arbeider vi ut fra våre kjerneverdiene ”Drive, Engage, Respect”. Vi arbeider i et endringsvillig miljø med høyt tempo der vi bryr oss om våre kunder og hjelper hverandre i å lykkes. Vi stiller høye krav til ansvarsfullhet, fleksibilitet og engasjement hos våre medarbeidere, og her finnes store muligheter for å utvikles både profesjonelt og som menneske.
Apollo arbeider aktivt for et bærekraftig reiseliv og et sosialt ansvar, og vi samarbeider med SOS Barnebyer, Ecpat og SOK (Sveriges Olympiske Kommitté). Apollo ble Travelife-sertifisert i 2016. Les mer på apollo.no.
Stillingsbeskrivelse:
Som servicemedarbeider og reisekonsulent i Apollo hjelper du våre kunder med å realisere sine feriedrømmer. I det daglige går oppgavene ut på å veilede nye kunder til rett reise, samt hjelpe allerede eksisterende kunder med både små og store behov i forbindelse med sin ferie.
Som reiseselskap forvalter vi noen av de viktigste ukene i året for våre kunder, og målsetningen vår er derfor ganske enkelt å være best i Norden på gjennomføring og kundeservice i vår bransje.
Du vil bli inkludert i en dynamisk og positiv gjeng bestående av unge og eldre erfarne medarbeidere. Våre digitale verktøy er noen av de mest moderne på markedet, og vi strever alltid etter at våre ansatte skal beherske disse på en utmerket måte.
Kompetanse er et nøkkelord for oss og gjennom Apollo Academy vil du få god innføring og innsikt om våre reisemål, konsepter og verktøy.
I Apollo har vi direkte kontakt med våre kunder via telefon, chatt, e-mail og i sosiale medier. Våre kundesentre i Oslo, Stockholm, København og Helsinki håndterer i utgangspunktet sine egne «hjemmemarkeder», men det er også forventet at vi spiller hverandre gode på tvers av landegrensene ved å bidra for hverandre ved behov.
Kvalifikasjoner og egenskaper
- Serviceinnstilt, samarbeidsvillig og selvstendig.
- Løsningsorientert og nysgjerrig.
- Interesse for reiselivsfaget, reiser og ferie.
- Tidligere bransjeerfaring fra reiselederstillinger, reisebyrå, turoperatør eller flyselskap teller positivt.
Vi tilbyr:
- En uformell og hyggelig arbeidsplass på vårt kundesenter sentralt i Oslo.
- En jobb hvor du formidler «positive produkter og opplevelser» til kunder som lengter til sin neste reise.
- Er arbeidsmiljø som har mer fokus på mestring enn på resultat. I tillegg vil du jobbe med kollegaer som kjenner seg igjen i vår «live a little» filosofi.
- Opplæring i produkter, arbeidsmetodikk og verktøy.
- Normale utviklingsmuligheter.
- Konkurransedyktige betingelser.
Søknadsfrist: Snarest.
Tilbakemeldinger og intervjuer gjøres fortløpende. Alle som søker vil få et svar.
Stillingsprosent: 100%, alt. annen stillingsprosent etter avtale.
Søknad med CV lastes opp her
For eventuelle spørsmål, send e-post til Nicklas Strømsvåg på [email protected]