VisitOSLO lanserer dugnadskampanje: “Restart Oslo 2021”

– Å gi bort opplevelser har lenge vært en trend. Med denne kampanjen vil vi oppfordre Oslo-folk til å legge lokale opplevelser under treet i år og bli med på dugnad for å restarte Oslo i 2021!

0

VisitOSLOs markedssjef Anne-Signe Fagereng forteller entusiastisk om førjulskampanjen #RestartOslo2021 som kjøres i gang på Facebook i disse dager. Her vil Oslo-folk få sjansen til å vinne fantastiske premier fra en rekke lokale reiselivsaktører.  

For responsen lot ikke vente på seg da VisitOSLO nylig sendte ut en forespørsel til sine partnere om noen kunne tenke seg å stille med premier til en førjulskampanje. Allerede etter tre dager hadde nærmere 40 aktører meldt seg!

Et rop om hjelp
Målet med kampanjen er å gjøre Oslo-folk oppmerksomme på det flotte og varierte opplevelsestilbudet de har rett utenfor dørstokken, og håpet er selvfølgelig at mange vil la seg friste til å kjøpe opplevelsene som promoteres. For kampanjen er også et rop om hjelp fra byens reiselivsnæring. De besøkende har uteblitt i månedsvis, og nå er også julebordsesongen avlyst.

Vi tror at folk vil bli ekstra glade for å få noe de kan se fram til etter nedstengingen, og samtidig har aktørene som sørger for byens fantastiske kultur, mat- og opplevelsestilbud et sårt behov for at vi støtter opp om dem nå. Årets julegavetips fra oss er derfor: Legg Oslo-opplevelser under treet i år! oppfordrer VisitOSLOs markedssjef Anne-Signe Fagereng.

Mange flotte premier og julegavetips
Overnatting og frokost på Grand Hotel, weekendopphold på valgfritt Thon-hotell, middag og show på Latter og en Sommerkveld på fjorden med Båtservice Sightseeing er bare noen av Oslo-opplevelsene du kan vinne – eller kjøpe i julegave til deg selv eller noen du er glad i.* Og med såpass mange partnere som har ønsket å stille med premier og få profilering gjennom førjulskampanjen “Restart Oslo 2021”, er det allerede bestemt at det blir en “runde 2” på nyåret! 

Uten våre partneres bidrag hadde vi ikke kunnet gjennomføre kampanjen, så “Restart Oslo 2021” er en skikkelig dugnadskampanje, avslutter Anne-Signe.

Restart Oslo 2021” vil kjøres på Facebook og bestå av daglige poster som profilerer en av VisitOSLOs partnere, med mulighet for å vinne opplevelsen for dem som kommenterer under posten. Kampanjen kan følges på facebook.com/visitoslo. (Første #RestartOslo2021-post publiseres onsdag 25. november.)

Share.

About Author

Comments are closed.